Translate

2017. október 8., vasárnap

Ananászos csirke



Hozzávalók:
- csirkemell
- só, bors
- ananász, konzerv is jó (én az utóbbit használtam)
- sajt


Egyszerű, gyorsan kész és nagyon finom... akár az étteremben ennéd.
A csirkemelleket szeleteld fel, kicsit klopfold ki, sózd és borsozd meg.
Az eredeti recept szerint vajon kell megsütni, de én olajat használtam... szerintem a végeredmény ugyanolyan finom lett.
Amikor a hússzeletek mindkét oldalát megsütötted serpenőben, akkor rakd egymás mellé őket egy tűzálló tálba, vagy szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsibe.
A hússzeletek tetejére rakj ananászt, lehet szeletelt is, de ha darabolt változathoz jutsz, az is tökéletesen megfelel. Majd az ananász tetejére fektess sajtszeleteket.
Ha készen vagy, akkor told be a sütőbe és addig süsd, míg a sajt aranybarnán rá nem olvad.
Ízlés szerint tálalhatod krumplival, rizzsel vagy akár zöldségkörettel is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése