Translate

2017. október 29., vasárnap

Mexikói csirke wokban

Hozzávalók:

1 kg csirkemell
0,5 kg mexikói zöldségkeverék vagy ízlés szerint kukorica, borsó, zöldbab, sárgarépa, piros paprika, vagy bármi amit szeret a család
fűszerek ízlés szerint (én mexikói fieszta és kentucky fűszerkeverék kombinációját használtam)


A csirkemelleket vékony csíkokra vágtam, megforgattam a mexikói fűszerkeverékben. Az előmelegített Wokba kevés olajat öntöttem és beletettem a csirkemellcsíkokat. Addig kevergettem, míg kifehéredtek a csirkemellcsíkok. Ekkor hozzáöntöttem a mexikói zöldségkeveréket. Az egészet időnként megkeverve fedő alatt pároltam. Mikor a zöldségek puhák lettek, akkor hozzáöntöttem a kentucky fűszerkeveréket. Addig kevergettem míg a húsdarabok kicsit megpirultak.


A kész zöldséges húst burgonyapürével és rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése